اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

تغییر عنوان وبلاگ اسماجونم

1392/4/17 1:48
نویسنده : خاله نسرین
330 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم اسما جونم تا 2 تیر سال 92 تو خونوادمون یکی یدونه ی فرشته ی کوچولوی ما بودی ولی با اومدن

مهلا جونم حالا این فرشته های کوچولو دوتا شدن و منم تصمیم گرفتم اسم وبلاگتو عوض کنم و واسه هردو

فرشته ی کوچولو بنویسم درسته خیلی دوست ندارم عوض کنم آخه این وبلاگ و فقط برا تو درست کرده بودم

میخواستم برا مهلا جونم یه وبلاگ دیگه بزنم دیدم نمیتونم هر دوتاشو مدیریت کنم تصمیم گرفتم دیگه از این

به بعداین وبلاگ  برا هردوتا تون باشه  و از خاطرات هر دوتاتون تو این وبلاگ بنویسم انشالله که این هدیه ی

منو وقتی که هردوتاتون بزرگ شدیدن دوست داشته باشین....عزیزهای من از این به بعد اسم وبلاگتون و

میزارم اسما و مهلا فرشته های کوچولو

                                خیـــــــــــــــــــــــــــلی دوستتون دارم فرشته های من

 

دوست های عزیزم از این به بعد عنوان وبلاگ اسماجونم به اسم اسما و مهلا فرشته های کوچولو آپ میشه لبخندلبخندقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

romina
17 تیر 92 19:51
کار خوبی کردی خاله جون. از این به بعد ما هم اسما جونو می بینیم و هم مهلا جونو


آره عزیزم ازاین به بعد خاطرات هردوتاشونو براتون مینویسم
مامی مهتا
18 تیر 92 11:51
خیلی هم خوب ....فرشته های کوچولوی دوست داشتنی


مررررررررررررسی عزیزم
مامان سويل و اراز
18 تیر 92 13:25

اسم قشنگي شد دستت درد نكنه


خیلی ممنونم عزیزم
dina
19 تیر 92 13:45
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا

مَـــــــــــــــــــــــن ......همچین کـــــــــــاری نمــــــــــــــــی کنم ....متاسفم دوست عزیز
عاطفه مامی الای
20 تیر 92 20:43
قدم نو رسیده مبارک .خدا حفظش کنه .من دیشب سقط کردم .تمام جزئیات رو نوشتم دوست داشتی سر بزن وبخون .خیلی ناراحتم




مررررررررسی عزیزم

اااااااااای وای آخه چرا؟ منم خیلی ناراحت شدم الان میام وبت عزیزم


منصوره مامان زهره
21 تیر 92 5:57
اسم قشنگی انتخاب کردی خاله، کم پیدایی؟!


خیلی ممنون عزیزم ...
این روزا با درس و کار زیاد نمیتونم بیام نت وب اسماییم خیلی وقته آپ نکردم ....
مامان ثمین
22 تیر 92 1:39
چشم عزیزم
وبلاگتون باتغییر اسم saveمیکنم


خیلی ممنون عزیزم ..
مامان ثمین
22 تیر 92 1:54
راستی عزیزم
خصوصی


خیلی ایده ی خوبی یه ولی من که چند تا سیم کارت داشتم با همشون رای دادم ...فکر نمیکنم دیگه بتونم رای بدم ...فکر کنم قانون مسابقه اینه که فقط میتونیم یک اس ام اس بفرستیم اگه بتونیم هم کد سه نفرو میتونیم بنویسم ... ای کاش که زودتر این و می فهمیدم... البته مطمعن نیستم ... اگه که میتونیم دوباره بفرستیم بهم خبر بده حتما تو این صداقت هستم عزیزم
مامان ثمین
22 تیر 92 1:56
عزیزم تایید نکنییییییییییییییییییییییییییی
یادم رفت خصوصی کنم


به روی چَـــــــــــــــــــشم عزیزم