اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

سلام به فرشته های کوچولوی خودم

1395/8/17 23:22
نویسنده : خاله نسرین
768 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس های من 

      سلام جیگرهای من

            سلام عزیزدل های من 

و هزار تا سلام دیگه بابت چند وقت که دیگه وب فرشته های نازم نیومدم و پستی نزاشتم براتون.

خاله فدای هر دوتاتون بشه خاله نسرینتون قوربونتون بشه که خیلی دوستون داره 

ولی دیگه اصلا وقت نمیکنم بیام و براتون از خاطرات و لحظات شیرین زندگیتون براتون بنویسم.اسمای خوشگل من الهی خاله فدات بشه دیگه بزرگ شدی و میری مهد کودک برا خودت خانومی شدی و دیگه همه چیزو میفهمی وتو مهلای شیطون بلای من تو که دیگه با شیطونیات دل همه رو میبری اونقدر شلوغ و شیطون و صد البته شیرینی که همه عاشق این شیطونیانت دیگه هزار ماشالله توام بزرگ شدی نفسم دیگه تو سه سال و۵ ماهه شدی عسل من و اسمای شیطون منم ۵ سال و ۴ ماهه شدی عسل من انشالله که همیشه تنتون سالم و لبتون خندان باشه .....خیلی حرفا هست که باید بهتون بگم ای کاش که میشد همه رو بهتون بگم و از احساساتتون از شیطونیاتون از زندگیتون ولی نمیتونم ولی بازم هر چقدر بتونم به وبتون سر میزنم و براتون از زندگیتون مینویسم 

 

 قلبولی فرشته های ناز من اینو بدونین که خاله نسرینتون همیشه عاشقتونهقلب

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)