اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

عروسکــــــــــــــــــــــــــــِ مَـــــــــــــــــــــــــــــــــن ....

1392/4/29 21:15
نویسنده : خاله نسرین
257 بازدید
اشتراک گذاری

 
 

  ♥ قسمتی از متن موجود نیست♥

 

 

                       ♥ بقیه متن هم موجود نیست♥

 

 

                                            ♥ اصلا متنی در کار نیست♥

 

 

                                                                      فقط بهونه است

 

 

 

♥ که بدانی دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتت دارم عزیزترین من♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
30 تیر 92 0:40
عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم..


مامان فتانه
30 تیر 92 13:44
kheili kheili aks naz shode


khelllllllllllllllllllllllllli mamnon golam
بهار مامانه برسام
30 تیر 92 22:24
خودم قربونش بشم
عزیزم هزارماشالله چقدر خوشمل و عسلی
اسما جونم خاله جون خودم کوچکولو کوچکولو دورت میگردم


اااااااااااااااااااااای جونم خدا نکنه ... عزیزم
چشات خوشگل میبینه عزیزم
مــــــــــــــــــــــــــــــررررررسی ازمهربونیت گلم
بهار مامانه برسام
30 تیر 92 22:25

الهی فدات شم مهربونم
دورت بگردم که بهم دلداری میدی
من اگه دوستای مهربون و فهیمی مثل شما نداشتم واقعا این دو روز حالم خیلی خیلی بدتر میشد ولی به لطف شما عزیزم دارم کم کم بهتر میشم محبت های شما عزیزانم شده مرحم زخم دلم
روی ماهت رو میبوسم و از صمیم دل امیدوارم اسما جونم یه رتبه ی خوب و عالی بیاره
عزیزمی،چشم به روی چشام
به خدا اگه مهربونی شما عزیزام نبود دیگه نی نی وبلاگ سر نمیزدم یعنی وب برسام رو آپ نمیکردم چون همش اعصابم خراب میشه وقتی یاد مسابقه و حق کشی بعضی ها می افتم واقعا تصمیم داشتم دیگه وب برسامی رو آپ نکنم ولی الان کاملا نظرم عوض شده مگه میشه مهربونایی مثل شما رو داشته باشم و بتونم از نی نی وبلاگ دل بکنم
خدا به وسعت دل مهربونت بهت هر چی میخوای ببخشه
از خدا میخوام به حرمت جدم تویه همین ماه عزیز اجر مهربونی و بزرگوای شما عزیزان رو بده
بازم از محبتت ممنونم
و امیدوارم اسما جونم جزو نفرات اول باشه


خیِــــــــــــــــــــــــــلی ممنونم عزیزم ...
یه دوست خوبم تو همین روزا به درد میخوره دیگه ...
وااااااااااااااااااااای چقدر حرف های خوبی زدی..
خیلی حرفات و دعاهات به دلم نشست ...ممنونم از این همه دعایی که برامون کردی عزیزم ...خیلی خوشحالم که با همچین دوستی تو نی نی وبلاگ آشنا شدم .. انشالله که دوست های خوبی واسه هم دیگه میشیم ...
امیدوارم که برسام جونم تو این مسابقه رتبه ی اولو بیار و همه ی دوستاشو خوشحال کنه ....
تووووووووووووووووووووووووووووو میتونی برسام شکموی خوشگل ]]
مامانی درسا
31 تیر 92 1:46
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق سلامت و شاد باشی 120 ساله شی گلم


خیــــــــــــــلی ممنون عزیزم ...مرسی بابت دعای خوبت
بازم ممنون که به وب ما سر زدین خوشحال شدم
مامی ارمیا
31 تیر 92 11:45
تولدت مبارک اسماخشکله
ارمیای من هم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده و واسه برنده شدن به رای شما نیاز داره بهش رای میدین؟؟؟
لطفا کد 589 را به ش 20008080200 پیامک کنید


خیلی ممنون عزیزم ...
چشم حتما .....
ابجی (آرمان)
31 تیر 92 17:01
واقعااااا که دختر دوست داشتنی ای هستی. وای خدا ادم دلش ضعف میره


مـــــــــــــــــــــــــــــرسی عزیزم خجالتمون میدی