اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

عکس های عید فطر اسما گلی و مهلا گلی

1392/5/26 22:32
نویسنده : خاله نسرین
1,430 بازدید
اشتراک گذاری

 

قـــــــــــــــــــــــــــــــــــربون  هر دوتا فرشته ی کوچولو برم من

 

که این طوری ناز و شیطونین

 

خاله فدای این قیافه ناز و نگاه معصومت بشه

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barracoracao.gif

قربون این مهلا کوچولو برم که این عید فطر  اولین عید زندیگش بود

totalgifs.com barrinhas gif gif barracoracao.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barracoracao.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barracoracao.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barracoracao.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barracoracao.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barracoracao.gif

 

عاشقتونم فرشته های کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

عاطفه مامان الای
27 مرداد 92 9:54
نسرین جون چرا رمز دار کردی؟
خوب عکس بچه هست دیگه مگه کسی اذیت کرده که رمز دارکردی
کنجکاو شدم بدونم
خوش به حالتون بانی نی تازه هم حال میکنین
خبر که داری؟ من سقط کردم 7 هفته بود
نمیدونی ؟
شاید هم پیام گذاشتی من یادم نیست


سلام عاطفه جون متاسفانه اون کسایی که نمیخواستم آدرس وبم و بدونن ....الان میدونن و منم نمی خوام نوشته هام و بخونن و وب اسما رو ببینن ... به خاطر همینم منم تصمیم گرفتم به تنهایی البته تنها نه!! با خانواده و دوستای گل نی نی وبلاگیم به نوشتن خاطرات اسمایی و مهلایی ادامه بدم...
آره عزیزم میدونم خیلی ناراحت شدم ...اومدم وبت کامنت گذاشتم به زبون ترکی ام نوشته بودم تاییدشم کرده بودی ...
بووووووووس برای الای جونم
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
27 مرداد 92 11:16
سلام عزیزم. منم رمز لطفا..

راستی ممنون ک با اون سختی وبم کامنت گزاشتی؛ خوندمش و اتفاقا تاییدش هم کردم اما متاسفانه بلاگفا خوردش! چندوقتی هست ک کامنت های پست ها خود ب خود حذف میشن..




سلام عزیزم

چشم حتما ... البته دیروز برات داشتم تلگراف میکردم که دیدیم وب تو بلاگفا هستش واسه همین نشد که تلگراف کنم همین الان اومدم وبت تا.................

ااااااااااااااااااااای بابا منم دیروز داشتم دنبال کامنتم میگشتم میگفتم شاید این دفعه هم این کامنته نرفته ... آخه دختر چرا شکم این وبلاگو پر نمیکنی که این کامنت های مارو میخوره ... زودی برو براش یه چیزایی بده که این رمزمم نخوره


romina
27 مرداد 92 17:53
یعنی به ماهم رمز نمیدی خاله جون


romina
27 مرداد 92 17:59
آهان راستی توی تلگراف اومد برام. مرسی خاله جون


خواهش میکنم دوست خوبم
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
27 مرداد 92 21:29
واااای اصن هر دفعه من این اسمایی رو میبینم ذوق میکنم.. ی بووووووووس گنده از طرف من بزار رو لُپش..
ماشالا ب مهلاجون دیگه داره بزرگ میشه و 2ماهش هم داره تموم میشه؛ زود میگذره ها!
عزیزم کامنتی ک حذف شد یادمه پرسیده بودی کجا هستیم؛ ما بجنوردی هستیم نسرین جون..


مـــــــــــــــرسی عزیزم ....
من خودمم همیشه یوووووووووووس های گنده از رو لپاش میکنتم الهی فداش شم ... این دفعه از طرف خاله محبوبه جونش بوسش میکنم ...
آره عزیزم این شیطون بلا هم بزرگ شده و حسابی برامون داره دلبری میکنه[شچمک]
اااااااااااا واقعا ... اصلا فکر شو نمیکردم که بجنوردی باشی... پس یه دوست خوبه بجنوردی ام دارم خوشحالم
مامان محدثه
28 مرداد 92 1:42
ای جونم چقدر نازن ماشاللهبراشون حسابی اسپند بدود


مـــــــــــــــــــــرررررررررسی عزیزم ...
به روی چشم حتما
خیلی ممنون که به ما سر زدی عزیزم
بوووووووووووووووووس واسه محدثه خوشگله
مامان پریسا
28 مرداد 92 9:57
سلام عزیزم. ممنون برای رمز جدید.
عکس های این پست رو دیدم. ماشالله به دخملای ناز .


سلام گلم ... خواهش میکنم
مررررررررررسی که به ما سر زدی
مامان سمی
28 مرداد 92 12:41
عزیزم مهلا چقدر نازه.قدمش مبارک باشه شبیه عروسکه
اسما جونی چقدر بزرگ شده خوشگل خانم
خدا حافظ جفتشون باشه
نسرین جون به منم رمز بده که هرازگاهی نت میام سری بهتون بزنم دوست بامعرفتم


سلام عزیزم ....
خیلی ممنون نظر لطفته ...
اره اسمای شیطونم دیگه دوساله شده ...
به روی چشم حتما همین الان برات تلگرافش کردم
★ خاله مرجان ِایلیا ★
28 مرداد 92 15:23
آخ من به فدای این فرشته هاااااااااااا!
نگاش کن مهلا رو مث عروسک کوچولو میمونه!!!!!
عزیزممممم!!
قربون هر دوشون!

خاله خانم دوتا چیز!!!
1.من رمز ندارم!
2.من و ایلی پسر با یه دلنوشته ی تو،آپیم!


ااااااااااای جونم خدا نکنه
بــــــــــــــــــــــه روی چشم ... ولی برا تو که تلگرافش کرده بودم پس چی شده حتما تلگراف منم نی نی وبلاگ خوردتش
همین الان اومدم وب پسرک بهاری
★ خاله مرجان ِایلیا ★
28 مرداد 92 15:23
هــــــــــــــــوم!
تایتانیک!
خعلی دوس دارم!


آآآآآآآآره دیگه پس جی ...
البته که تایـــــــــــــتانیــــــــــــــــک
آخه خاله نسرینم عاشق این آهنگه
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
29 مرداد 92 10:08
سواله برام؛ چرا فک نمیکردی ک بجنوردی باشیم نسرین جون؟!


والا خودمم نمیدونم ولی تو ذهنم ... تهران بود!!!!! احساس میکردم تهرانی هستین ... به خاطر همون یکم تعجب کردم ... ولی خوشحالم از این که یه دوست بجنوردی دارم ... میدونی که ما هم تبریزی هستیم و ترک زبون
مامان فتانه
29 مرداد 92 12:39
ای جانم این دخملی چه ناز شده عکسلا عالی بودن




خِیـــــــــــــلی ممنــــــــــــــــونم مامان فتانه جونم


مامان فتانه
29 مرداد 92 14:42
مااومدیم با پست جدید


به روی چشم الان میاییم
♥ نیم وجبی ♥
30 مرداد 92 0:29
ای جووونم فداتووون فرشته کوچولوهااا
چقدر ناااز شدن هردوشون،خدا حفظتون کنه عروسکا
مرسی بابت رمز عزیزم


مــــــــــــــــــــــــــــــرررررررسی
نیکــــــــــــــــــــو جونم
خدا نکنه عزیزم ...
خواهش میکنم گلم
منصوره مامان زهره
30 مرداد 92 12:49
مهلا خیلی خوردنیه ، ماشالله، از طرف من محکم ببوسش
تو این لباسا گرمش نمی شه؟!

مـــــــــــــــرسی عزیزم

چشم حتما عین خودم .... این دفعه از طرف خاله جونش میبوسم

درسته واسه ما این روزا خیلی گرمه

ولی اون روز مهلا جونم و بدون پتو و کریر بیرون برده بودن واسه همون وووووووو اون روزم یکم هوا واسه مهلاجونم که هنوز دو ماهش تموم نشده خوب نیود واسه همون اونقدر پوشونده بودن ... ولی این روزا که خیلی گرم تر شده لباساشو کمتر کردن






















❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
31 مرداد 92 0:06
قربونت بشم عزیزم منم خوشحالم دوستِ گلی مثِ تو دارم با این خواهرزاده های خوشملُ خوردنیت..
اوهووم؛ ماهم تُرک هستیما! البته از نوعِ بجنوردیش.:دی؛ تاحدودِ بسیار زیادی ترک تبریز رو هم متوجه میشیم..، من عاشق این کلمه ی "نازلی دوزلی" شدم ک توو یکی از پستها گفته بودی! خیلی باحاله؛ من یاد گرفتم و گاهی میگمش..


اااااااااااااااااااای جونم خدا نکنه .... فدای این ترک زبون از نوع بجنوردی بشم من .... منم خیلی خوشحالم که ترکی بلدی ... ااااااا ی جونم پس تو هم این نازلی دوزلی رو حفظ کردی ما هم هر کجایی یه نی نی کوچولو میبینیم میگیم .. نازلی دوزلی
بوووووووووووس واسه کوچولو های نازلی دوزلی
مامان ثمین
31 مرداد 92 0:46
سلام عزیزم خوبین ممنونم که رمز برام فرستادین
منم چند وقت پیش بنا به دلایلی پستایی که عکس داربودرمز دارکردم نمیدونم بعضی وقتا تواین دنیای مجازی باید ازیک چیزایی ترسید یانه ؟


سلام گلم ... خواهش میکنم مررسی
آره میبینی تو رو خدا تو این دنیایی مجازی ام دست از سرآدم بر نمیدارن .. به خصوص اون حرف ها و گفته های که پشت سرآدم میگن
مامان آنی
31 مرداد 92 7:21
این دوتا عروسک کوچولو یکی از یکی ملوس ترن خدا حفظشون کنه


خیــــــــــــــــــــــــلی مـــــــمنونم عزیزم
فرناز مامان ایلمان
31 مرداد 92 17:02
سلام خانومی

نسرین جون به منم رمزو میگییییییییی؟

منتظر جوابت تو وبلاگ ایلمان هستم




سلام عزیزم
رمزا رو به همه تلگرافش کرده بودم ... شاید نیومده ولی به روی چشم همین الان اومدم وبت تا رمز و بدم
مامان آنيسا سعيده
31 مرداد 92 18:32
خيلي وقته به وبتون سر نزده بودم خوشگلا خيلي جيگر شدن


مــــــــــــــــــــــــرسی نظره لطفته خیلی ممنونم که به ما سر زدی عزیزم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
13 شهریور 92 10:06
چقدر لباس اسما جون خوشگله


چشات خوشگل میبینه عزیزم
سجاد
27 شهریور 92 23:14
سلام .

بیاین تو و آهنگ جدید کلاه قرمزی رو دانلود کنین




سلام چشم الان اومدم