اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

روزت مبارک بابای عزیزم

1392/5/26 21:10
نویسنده : خاله نسرین
422 بازدید
اشتراک گذاری

 


علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد


و همگان را با انسانی آشنا کرد


که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت

 

بهترین بابای دنیا روزت مبارک

 

"عشق" را میتوان در دستان خسته ی "پدر"


، نه در دستان یک "غریبه"..


"عشق" را میتوان در دستان خسته ی "پدر" و تو چشمای


نگران "مادر "دید ، نه در دستان یک "غریبه"..

 

 

دخـتر کـه باشی


میـدونی اوّلیـن عشق زنـدگیتـ پدرتـه


دخـتر کـه بآشی میـدونـی محکم ترین پنآهگاه دنیآ


آغوش گرم پِدرتـه


دختَر کـه بآشی میدونـی مردانـه ترین دستـی


کـه مـیتونی تو دستـت بگیـری و


دیگـه از هـیچی نَتـرسی


دستای گرم و مهربون پـدرتـه


هر کجای دنیا هم باشی


چه باشه چه نباشه


قویتـرین فرشته ی نگهبان پِدرته




خدایـــا !
به بزرگیـــــت قســـم …
توعکس های دست جمعی …
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار …
آمیـــــن

 

 

 

توی این روز عزیز، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک دوستت دارم به همراه یک آسمان عشق و تمنا

تقدیم به تو پدر عزیزم عزیزم که در خاطرم بهترین  پدر عالمی روزت مبارک عزیزدلم        

راحت نوشتیم بابا نان داد؛ بی آنکه بدانیم بابا چه سخت برای نان همه جوانیش را داد؛
بهترین بابای دنیا میدونم که خیلی زحمت هابرای ما کشیدی ولی من نتونستم جواب اون همه ی زحمتت و بدم خیلی دلت و شکستم و ناراحتت کردم میدونم که همهیشه تو بخشنده هستی همیشه اشتباهات من و چشم پوشی میکنی بابای عزیزترازجانم  من به خاطر اون همه ی اذیت های که کردم ازت معذرت میخوام میدونم که

 

همه ی زندگی من  روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان فتانه
3 خرداد 92 12:48
روزپدرمبارک

مرسی گلم
مامان فتانه
3 خرداد 92 13:06
چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود
برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود
ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است
در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود
پدرم روزت مبارک


خیلی ممنون عزیزم
خاله ی امیرعلی
3 خرداد 92 19:34
چ عکسای قشنگی اسما جون با بابابزرگش گرفته..، روز پدر مبارک؛ ایشالا ک همیشه سایه شون بالاسرتون باشه..

خاله نسرین کجاییییی؟ کم پیدا شدی..! خو پیشِ ما هم بیاید دلمون واستون تنگ میشه..




خیلی ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینه انشالله خدا همه ی پدر راحفظ کنه ...

محبوبه جون این چند روزه امتحان داشتم برا همون نمیتونستم بیام نت ...همین الان اومدم وبت برات سر میزنم گلم


عاطفه مامان الای
4 خرداد 92 1:15
ممنون نسرین جون از اینکه بهم سر میزنی .الی مریض بود من زیاد وقت نمیکردم بیام اینترنت

دوست دارم گلم ..شب خوش




خواهش میکنم عزیزم...

منم دوست دارم گلم شب تو هم خوش


مامان پارسا
4 خرداد 92 2:52
روز پدر مبارک انشالا همیشه سالم باشن.


مرسی عزیزم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
4 خرداد 92 3:27
اسمــــــــاء جووووون روز بابایی مبارکــ



خیلی خیلی ممنون خاله جونم
سوری مامان زهره
4 خرداد 92 14:01
خدا باباتونو براتون حفظ کنه!
خاله ی زرنگ وب به اسم اسما مطلب به کام نسرین!!!!!


خیلی ممنون عزیزم انشاله
دیگه چیکارکنیم دیگه خاله سوری خاله ی زرنگه دیگه بزابزرگ شم خودم واستون مطلب میذارم
مامان فتانه
4 خرداد 92 21:38
ما اومدیم با یک پست جدید


چشم عزیزم همین الان اومدم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
5 خرداد 92 9:09
الهي خدا بابا رو براتون حفظ كنه
با تاخير روزشون مبارك


مرسی عزیزم انشااله

مامان صبا
7 خرداد 92 16:36
تبریک میگم به بابای عزیزتون هم روز پدر رو هم تبریک واسه داشتن دختری به مهربونی شما

امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید


خیلی ممنون عزیزم لطف داری برام