اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

بهار گلسین یاز گلسین دردو غمین آز گلسین

1392/1/19 2:26
نویسنده : خاله نسرین
717 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

خدایا نعمت سلامتی مبداء همه ی نیاز هاست

 و عاقبت به خیری مقصد همه ی نیاز ها

 بین این مبداء تا آن مقصد والاترین نیاز ها دلخوشیست

در اولین روزهای این بهار

 آن را به همه ی عزیزانم عطا فرما

انشالله

بهترینم در این بهار برایت بهترین ها رو آرزومندم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پارسا
19 فروردین 92 11:05
واقعا فرشته نازی


خیلی خیلی ممنون عزیزم
مامی مهتا
19 فروردین 92 11:33
عزیزم جات خیلی خالی بود ... بهترین ها رو برای اسما جونی و خاله نسرین مهربون آرزو دارم ...


خیلی ممنون عزیزم منم بهترین ها رو برای همه آرزو مندم
romina
19 فروردین 92 16:20
اسما جونم تو همیشه لایق بهترین هایی


خیلی ممنون عزیزم لطف داری
مامان فتانه
22 فروردین 92 19:11
ما اومدیم با یک پست جدید


چشم عزیزم به روی چشم
مامان ثمین
23 فروردین 92 20:15
سلام عزیزم دلم واستون تنگ شده بود
آپم دوست داشتی بیاین پیشمون
تعطیلات خوش گذشت


خیلی ممنون عزیزم ماهم دلمون براتون تنگ شده بود چند بار اومدیم وبت دیدم خبری نیست
آره خیلی خوش گذشت ولی اسما جونی مریض شده بود واسه اسما بد بود
مامان مهدیس و ملیسا
24 فروردین 92 11:22
سلام عزیزم خوبی فرشته زمینی ما چطوره؟؟؟،؟
خاله جوننننننننن عکسش خییییییلی قشنگ شده منم برنامه فروشان رو رو کامپیوترم وصل کردم میشه تو یه کامنت مفصل توضیح بدی منم یاد بگیرم؟؟؟؟؟ قشنگ بگی که چجوری این عکسای خوشگل رو درست میکنی خواهششششششششش میکنم توضیح بده!!!!! البته کاملش!!!!!
مرسی بووووووووووس[hr
باشششششششششششششششششه بووووووووووووووووووووس
دخملی شکلک
24 فروردین 92 22:41
دخملی شکلک برگزار میکند مسابقه با شکوه نی نی با حجاب...فقط مخصوص دخملا برای شرکت در مسابقه فقط کافیه: عکس با حجاب نی نی تون رو (فقط 1 عکس) توی یک پست به عنوان مسابقه نی نی با حجاب در وبلاگ قشنگتون قرار بدین و آدرس آپلود شده اون عکس رو برامون توی همین پست بزارید .... مهلــت ثبت نام از 24 تا 31 فروردین ماه و رای گیری از 1 تا 7 اردیبهشت ماه انجام میشه
نیم وجبی
30 فروردین 92 21:49
سلام دوست جونم خوبین؟امیدوارم ایام عید بهتون خوش گذشته باشه
دلم براتون تنگ شده بود شرمنده این مدت نشد بهتون اونجور که دلم می خواد سر بزنم
اما دیگه برگشتم و وب کسری رو آپ کردم خوشحال میشم بیاین پیشمون


به به چقدر خوشحالشدم که دوباره اومدین ما هم دلمون برا کسری جون تنگ شده بود
الان میام وبت عزیزم
مامان سويل و اراز
1 اردیبهشت 92 11:49
سلام دوست عزيزم وبلاگ اموزشكده هنرهاي دستي به ادرس زير منتقل شد http://shohrerafat1364.mihanblog.com/ لطفا مهمون وبلاگ جديدم باشيد و منو با نظرهاتون از حضورتون باخبر كنيد ممنون البته وب قبليم هم فعلا فعاله


چشم حتما میام لینکشم کردم عزیزم
سجاد
1 اردیبهشت 92 23:29
سلام
با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم

منتظرتونیم


چشم حتما میام
مامان سويل و اراز
8 اردیبهشت 92 11:11
سلام خانمي من يه نظر نوشته بودم يعني نيومده يا تاييدش نكرديد
جمعه با چند تا از ماماناي نيني وبلاگي رفتيم لاله پارك فكردم شما هم در جريانيد اونجا پرسيدم گفتن نميشناسيم جات خالي بود گفتم ايكاش بهتون ميگفتم بياين مطلبو ببينين