اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

عزیز دلم بالاخره تونستم خودم واست تقویم درست کنم

1392/5/26 21:14
نویسنده : خاله نسرین
468 بازدید
اشتراک گذاری

 

با کلی زحمت موفق شدم خودم تقویم واسه عزیز دلم درست کنم

البته هنوز دو برگه فروردین و اردیبهشت و تموم کردم عکس اینا رو

واست میزارم خوشگلم بقیشم که تموم شد تو همین پستت میزارم

 

دوستای گلم خوب شده؟ البته هنوز زیاد ماهر نیستم شاید اشتباهاتی داشته باشم

  

 

 

این تقویمم مامانی سبحان جونی برا اسما جونی درست کرده خیلی خوشحال شدم دستش درد نکنه لبخندقلب

قلبخیلی خیلی ممنون مامانی سبحان جون قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

romina
25 اسفند 91 13:54
خاله جون چرا چند وقت وبلاگتون باز نمی شد
مامان سویل واراز
26 اسفند 91 13:40
سلام عزیزم بالاخره وبلاگتون باز شد خوشحالم چرا مسدود شده بود ضمنا چون بعد از اپلود عکسها قسمت توضیح و عنوان عکس چیزی نمینویسی عکسها هیچ کدوم باز نمیشن درستشون کن
مامان فتانه
27 اسفند 91 13:06
عزیزم عکس ها باز نمیشن؟
مامان فتانه
27 اسفند 91 13:06
سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار وسال نومبارك...
مامان ثمین
28 اسفند 91 2:50
سلام پس کجایی عزیزم کم پیدا
مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
28 اسفند 91 23:11
دلت ابی تر از دریا عزیزم به کامت گردش دنیا عزیزم الهی دائما چون گل بخندی بهارانت خوش و زیبا عزیزم عید نوروز پیشاپیش مبــــــــــارک مامان جونی مواظبــــــــــ دوست گل پسرم باشیا
مامان سویل واراز
29 اسفند 91 13:07
مامانی زود بیا وبلاگم کارت دارم
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:40
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤ عیدتون مبارک
مامان ثمین
30 اسفند 91 3:04
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . . ثمین سادات ومامانی وآقا برای شماوخانواده محترم بهترینها را آرزومندیم
مامی مهتا
3 فروردین 92 10:18
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی نوروز مبارک...