اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

عکس بازی با خوشگل خانوم

1391/11/8 23:06
نویسنده : خاله نسرین
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این لباسا رو برات تازه خریدیم و منم پوشوندمت که چند تا عکس ازت بگیرم ولی بازم بااون شیطونیات اصلا نذاشتی یه عکس خوب ازت بگیرم از بس خندیدم و تویه وروجکم شیطونی کردی که عکسا همش تار شدن ولی بازم من واست این عکسارم میزارم که برات یه یادگار بمون اینم بگم کفشاتو اصلا مامانی دوست نداره اونقد گشتیم اونی که مامانی دوستش داشتو پیدا نکردیم بالاخره مجبور شدیم که اینو بخریم ولی اونقدرم بد نیست ها عزیزم مگه نه ؟بزرگ شدی حتما میگی ............

این کفشامو اصلا مامانی دوسش نداره

دوستای گلم شما بگین کفشام قشنگ نیستن راستشو بگین هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ایجا دیگه رفتی سراغ ماشینت و شروع کردی به شیطونی

دس دسی

اینجام میگی تو هم دس بزن( قربونت برم عزیز دلم )

دیدی انطوری نمیشه می خوای روی ماشین بشینی و.....

داری دس میزنی گلم

هی می گفتی شمام دس بزنین اینجام میگی باید دس بزنین

ما که دس زدیم تو هم این طوری کلی خوشحال شدی قربونت برم عزیز دلم

انشالله که همیشه خنده رو لبات باشه عزیز دلم

اینم کار همیشگیت که میری رو ماشین میشینی و سر می خوری کلیم ذوق میکنیعزیزدل خاله

یه عالمه دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییگر

پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپاره خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)