اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

تولدت مبارک مامان عزیزم (تابستان 93 )

1393/4/20 1:25
نویسنده : خاله نسرین
845 بازدید
اشتراک گذاری

 

ali-mahsaبهترین کس زندیگیم  آهنگ صدایت تو این دنیا زیبا ترین ترانه زندگیمali-mahsa

ali-mahsaنفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم استali-mahsa

ali-mahsaپس با من بمان تا زنده بمانمali-mahsa

ali-mahsaتولدت مبارک مادر مهربانم ali-mahsa

کارت پستال درخواستی طراحان   

 

 ادامه مطلب یادت نره!!چشمک

سلام کوچولوها ،سلام فرشته ها، سلام عزیزای دلم ،سلام مهربونام ،و هزار تا سلام دیگه برا شما ها و

دوستای گلم انشالله که همه خوبین؟امروز اولین پست تابستون سال93 رو تصمیم گرفتم اسما جونم میخوای

بدونی تو این روز چقدر از عمر قشنگت میگذره ،عزیز دلم الهی فدات شم امروز روز پنجشنبه  19تیر ماه و یکی از

بهترین روزهای خوب دیگه (تولد مامان عزیزم )که شما هم فرشته ی نازم تا این لحظه ، 2 سال و 11 ماه و 20 روز

از عمر قشنگت میگذره یعنی 10 روزه دیگه سه سالتو تموم میکنی و میری تو 4 سالگی انشالله که با سلامتی و هزاران

هزار مرتبه شکر که خدا تو رو برامون فرستاده ،و حالا مهلا جونم کوچولوی شیطونم میخوای بدونی امروز از عمر قشنگ تو

چقدر میگذره ،الهی فدات شم خاله جونی قربون اون چشای مهربونت شم شماهم فرشته ی نازم  تا این لحظه ، 1سال

 و18 روز از عمر قشنگت توی این دنیا میگذره یعنی درست 18 روز از تولد یک سالگیت داره میگذره و هر روزو هردقیقه خدا

رو هزاران هزار مرتبه شکر گذاریم که همچین دختر ناز و سالمی رو برامون فرستاده ،خوب امروزم اومدم هم تولد مامانی

عزیزم و بهش تبریک بگم و هم از عکسای تابستونی چند تا بزارم 

راستی  تو این عکسا مهلا جونم تو هنوز یک سالت تموم نشده و اسما جونم تو هم 35 ماهگیت تموم نشده 

این عکسا تو خرداد ماه 93 گرفته شده یعنی برا تولد یک سالگی مهلا جونی چند روزی مونده و برا تولد سه

سالگی اسما جونمم تقریبا یک و نیم ماه مونده 

 

میبین چقدر لباست تمیزه ای شیطون 

قربون این بو کردنت بشم من مهلا جونم ،تازه گی یا بو کردن و یاد گرفتی و بو ها رو تشخیص میدی

اسپری و بر میداری اولش بوش میکنی و بعد به طرف بلوزت میبری تا اسپری بزنی به لباسات گل ها رو

قشنگ بو میکنی و بوی بعد و خوشم تشخیص میدی اگه بوی خوشی به دماغت بخوره میخندی ولی اگه 

بد بود اون قیافه ی نازت و طوری میکنی که انگار میگی بده خوشم نیومد 

 

ااای جونم که داری میرقصی الهی فدات شم 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (5)

آجیده
20 تیر 93 8:11
تولدش مبارررکککک خواهش می کنم از وبلاگ من بازدید کنید و اگر قابل دونستید لینکم کنید. من هنرهای دستی خودم را در وبلاگم می گذارم. متشکرم
خاله نسرین
پاسخ
خیلی ممنونم ..باشه حتما
ابجی سجا
20 تیر 93 16:42
زندگی یک پاداش الهی است، فرصتی است کوتاه تا ببالی، بیابی، بدانی، بیندیشی، بفهمی، عشق بورزی، لبخند بزنی و در نهایت در خاطره ها بمانی.
مامان سویل و آراز
21 تیر 93 9:44
سلام نسرین جون تولد مامانتون مبارک ایشالا همیشه زنده و سلامت باشن و سایشون بالا سر شما باشه عکسا عالی بودن دلم ضعف رفت واسه این دو خوشگلا فدای هر دو شون
خاله نسرین
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم لطف داری برامون خدا نکنه شهره جون
مامان و باباي محمدباقر
21 تیر 93 10:37
تولدت فرشته های کوچیک مبارک باشه عزیز... خدا نگهشون داره...
خاله نسرین
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
سجاد
27 تیر 93 1:31
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .
خاله نسرین
پاسخ
به روی چشم حتما