اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

سال نو مبارک (1393)

1393/1/11 23:08
نویسنده : خاله نسرین
368 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

سلام به اسما جونم و به مهلا جونم و سلام به همه

ی دوستای خوبم سال نوتون مبارک باشه 

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش

 

animated gifs of happy new year

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرضيه (مامان محمد مهدي)
17 فروردین 93 9:44
خانم خوشگلا سال نو مبارك انشاالله سال خوبي داشته باشيد
خاله نسرین
پاسخ
مرررررررررسی خاله جونم ....سال نو شاهم مبارک باشه انشالله که سال خوبی داشته باشین
خاله افسانه
17 فروردین 93 21:13
قربونه دوتا فرشتمون برم.الهی فداتون شم قربونتون بره خاله.ساله نوتون مبارک ایشالا که سال خوبی برامون باشه همیشه شادوخندان وسرزنده باشین.خوشگلای من خاله میبوستتون ]
خاله نسرین
پاسخ
مررررررررررررررررررررررررررررررررسی خاله جونی من قربونت برم ..انشالله که واسه همه ی ما سال خوب وپراز نشاط و سلامتی میشه [لبخند
مامان سویل و اراز
20 فروردین 93 14:22
م سلام نسرین جون عیدتون مبارک خانومی خوبی؟ چرا دیگه نمیای نت سرت خیلی شلوغه هااااااا؟ مهلا جون و اسما جونو ببوس
خاله نسرین
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون سال نو شمام مبارک باشهانشالله که سال خوبی رو داشته باشین...آره عزیزم اصلا وقت نمیکنم بیام بشینم پای کامپیوتر همین که وقت میکنم به کار و درسم برسمو اونقدر خسته میشم که نگو ...خیلی دوست دارم زود زود وب اسمایی و مهلایی رو آپ کنم و از خاطراتشون بنویسم ولی متاسفانه اصلا نمیشه ..مررررررررررسی شهره جونم که به ما سر میزنی از طرف من سویل جون و ارازی رو ببوسش
مامان بنيتا
21 فروردین 93 19:28
سلام، پيش ما هم بياييد
خاله نسرین
پاسخ
سلام باشه چشم