اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

پستی که 8 روز پیش باید نوشته می شد (اولین پست پاییزی )

1392/7/8 1:37
نویسنده : خاله نسرین
467 بازدید
اشتراک گذاری

با من باشین دوستتان دارم * تنها باشین دوستتان دارم

امروز روزهم از بهترین روزهاست * هرجا باشین دوستتان دارم . . .

197.gif193.gifماهگیت مبارک باشه اسماجونم

194.gifماهگیت مبارک باشه مهلاجونم   

 

 

 

                                                                         

عزیز های دلم انشالله که همیشه دلتان شاد و لبتان خندان باشه

و خنده هیچ وقت از اون صورت زیباتون نیفته

 

اگه ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ دیدی  ﺣﺎﻟﻮ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻫﯿﭽﯿﻮ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺗﯽ

ﺩﺍﻏﻮﻧﯽ

ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ

ﺳﺨﺘﯽ ﻣﯿﮑﺸﯽ

ﺍﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮐﻢ ﺑﯿﺎﺭﯼ

ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭﺯﺍﺭ ﺍﺭﺯﺵ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﺍین سه کلمه رو  هیچ وقت یادتون نره !!!!!!

 

 

این گفته ی همیشگی منه .....

 

ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺰ بگذرد

 

شماهم تو هر غم و اندوهی به فکر این باشین که این نیز میگذرد

انشالله که هیچ وقت تو زندیگیتون اون چشم های معصومتون غم و اندوه نبینه عزیز های دلم

 

 

این پست درست روز دوشنبه 8مهر ماه سال 92*ساعت 2 و 58 دقیقه ی شب

سومین پاییززندگی اسمایی و اولین پاییز زندگی مهلا جونم است

پسندها (1)

نظرات (13)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
8 مهر 92 8:22
يه وقتايي فكر مي كنم عكس كوشولويي اسمايي رو گذاشتي بعد يادم به مهلا مي افته، از بس كه شبيهن


آره عزیزم مهلا جونم بزرگتر که میشه بیشتر شبیه اسما جون میشه
منصوره مامان زهره
12 مهر 92 12:56
ماهگرداتون مبارک خانوم خوشگلا
دوستون داریم خیلی زیاد


مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عزیزم منم خیــــــــــــــــــــلی دوستتون دارم
romina
13 مهر 92 13:25
قربونتووووووووووووون برم من عسزانم


خدا نکنه عزیزم
مامان عرفان
14 مهر 92 0:24
سلام عزیزم اتفاقی فهمیدم با هم همشهری هستیم . می تونم لینک کنم ؟؟؟؟


سلام عزیزم .. چه خوب که همشهری هستیم ... چرا که نه خوشحال میشم .. منم همین الان لینکت کردم گلم
مامان فتانه
15 مهر 92 10:38
مااومدیم بااپ جدید


به روی چشم سر فرصت حتما سر میزنم
سجاد
15 مهر 92 23:24
سلام . روز جهانی کودک مبارک .
هدیه ای ناقابل از طرف سجادکوچولو واسه دوستان خوبش به مناسبت روز کودک .


خیلی ممنونم عزیزم ...
دستت درد نکنه دوست خوبم خیلی خوب شده هدیه یه عالمه ممنونم
الی مامان آنیل
16 مهر 92 14:42
اسما ومهلا جونییییییییییییییی روزتون مبارک


خیــــــــــــــــــــــــــــــۀی ممنونم از مهربونیت عزیزم
مامان اسما
18 مهر 92 4:19
روزتون مبارک دخملای خوشگل قربونتون برم که روز به روز خوشگلتروخانومترمیشین


مـــــــــــــــــــــــــــــــــررررررسی عزیز دلم ... اسمای خوشگلم روز تو هم مبارک باشه البته با تاخیر
مرضيه (مامان محمدمهدي)
22 مهر 92 14:17
نسرين جون خوبي؟
كم پيدايي، به ما سر نمي زني



سلام عزیزم ... آره این پاییزه اصلا برام خوب نبود نتونستم بیام نت .. انشالله این روزا با پست های خوب دوباره میام و به همه ی دوستای گلم سر میزنم
ayhan
23 مهر 92 18:08
مبارکا باشه مهلا جون


مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــی عزیز دلم
ayhan
24 مهر 92 19:46
عیدتون عسل


خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنونم دوست خوبم
سجاد
26 مهر 92 18:40
شما هم دعوتین ... بفرمایین داخل


به به مبارکه دوست خوبم ... ممنونم که مارم دعوت کردین
مامی مهتا
30 مهر 92 11:07
پاییزتون مبارک باشه دخملهای ناز .... و همینطور پاییز خاله نسرین گل


خیلی ممنونم عزیزم پاییزمهتای خوشگلم و مامانی مهربونشم مبارک