اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

مهلا کوچولو تو کالسکه ی کوچولو

1392/7/10 1:06
نویسنده : خاله نسرین
585 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز های خاله

مهلا تو کالسکه ی اسما جونی ...این اسباب بازی رو مامانی تازه برا اسمایی خریده منم دیدیم اونقدر کوچول موچولی که گذاشتمت توی کالسکه و آبجی اسما هم داشت هلت میدادو تو هم انگار خوشت اومده بود اصلا صدات در نیومد و گریه نکردی

قربون این مهلا کوچولو برم من ببین چه لم داده نشسته این وروجک

اسمایی داره با مهلا کوچولو میره گردش

 

و اینم از موهای اسما جونم که اتو کشیدیم سافش کردیم ...موهای ساف و لختم خیلی بهت میاد عزیزم

قربون اون چشای خوشگلت برم من

 

 

این روزا بیشترین کلمه ی که موقع شادی و رقصیدن میگی کلمه ی تولدت مبارک هستش هی دس میزنی میگی تبیودت موبایک

 

ماشالله دیگه خانوم شدی خوشگله خاله

 

 

اسمایی گرسنش شده داره نون میخوره

 

الهی من فدای این نگاهت بشم وروجک

 

 

اینم از عادت همیشگیی تویه تا میخوام ازت عکس بگیرم زودی دستت و دراز میکنی میگی بده ببینم خوب افتادم ؟؟چطور شدم ؟؟؟ قربون اون دستای کوچولوت برم من عزیزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

قالب های رایگان
30 شهریور 92 21:14
سلام عزیزم قالبت آماده شده میذارم رو وب کدش رو بیا کپی کن رمز 2020


خیلی ممنونم عزیزم دست گلت درد نکنه همین الان اومدم
مامان ثمین
31 شهریور 92 12:23
عزیزم چه قدر عکسا باحال بود وای این کوچولو ببین تو کالسه
عزیزم میبوسمتون
ما با چند تا پست جدید منتظر نظرات زیباتون هستیم


مررررررررررررررررررسی عزیزم
اینم واسه ثمین جونم
باشه گلم همین الان اومدم
romina
31 شهریور 92 16:13
ماشاله بزرگ شدین عزیزانم. چه قدر هم شبیه همین خوشگلا . حسودیم شد


خیلی ممنونم عزیزم ...آره خیلی شبیه هم شدن رومینا جونم
مامان علی
1 مهر 92 0:41
الهی چه دخملی شده مهلا جون


آره میبینی خاله جونی چقدر ماه شدم
مامان سويل و اراز
2 مهر 92 1:09
وااااااي نسرين جون چه كار خطر ناكي ماشالله چه ساكت نشسته من خيلي ترسيدم
عكسهاي اسما جون خيلي قشنگن موهاي صاف هم خيلي بهش مياد


آره عزیزم منم اولش یکم ترسیدم آخه اون کالسکه هم ورجه وورجه میکرد باخودم میگفتم الان میشکنه و مهلایی میفته ... جالب اینجاشه که موقع عکس گرفتنم مییخندیدم و با خودم میگفتم وای (مهلا توشدی مهلا توشدی مهلا دور عکس سالیم سورا)اونم که میبینی خیلی ام راحت نشسته و داره و برام ژست داده
آره منم از موهای صاف اسمایی خوشم اومد خیلی بهش میاد
مامان محدثه
3 مهر 92 0:28
ای جونم ماشالله به این دو تا دخمل خوشگل
الهی فدات بشم اسما جون چقدر قشنگ داری به آبجیت نگاه میکنی عزیزم


مرررسی عزیزم
خدا نکنه خاله جونم آره خیلی مهلا کوچولو رو دوس داره دیگه مثل روز های اول اذیتش نمیکنه
مامان مهدیس و ملیسا
6 مهر 92 0:23
گلم خصوصی


مرضيه (مامان محمدمهدي)
8 مهر 92 8:25
فكر كنم مهلا تبديل شده به عروسك اسما جون
خدا حفظشون كنه


آره عروسک و ملوسک مهلایی
خیلی ممنونم عزیزم
مامان آنی
21 مهر 92 14:53
ای جانم چه بزرگ شدین قند و عسل ها چند وقت بود نتونستم بیام دلم تنگ شده بود


خیلی ممنون از مهربونیت عزیزم .. لطف داری برامون .. منم دلم براتون تنگ شده این چند وقته اصلا نتونستم بهتون سر بزنم