اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

چند روزی از این مرداد ماه ......

1393/5/4 1:27
نویسنده : خاله نسرین
898 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم کوچولوهای شیرینم چند روزی نیستم شایدم یک ماه بشه خونه مون و عوض کردیم یه خونه ی دیگه خریدیم و از فردا اسباب کشی مون  شروع میشه ولی خونه مون چند تا کارا نیمه تموم داره که باید اونا رو تموم  کنیم و قرار نیست فعلا توخونه ی جدید باشیم قراره این چند هفته ی خونه ی شما مهمون باشیم وای چه قدرخوبه که این چند روزی باهم هستیم آرامفعلا تا چند روزی بای بای 

این عکسم  دیدم خوشم اومد گفتم بریم یه یادی از یک سال بیش بکنیم 

گذر یک سال روز یکشنبه 31 تیر ماه سال 1392 

که روز تولد اسما جونم بود و مهلا جونمم 29 روز از سن قشنگش میگذره 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان سویل و آراز
10 مرداد 93 19:31
نسرین جون خونه جدید و عیدتون مبارک اولش گذرا به عکس نگاه کردم فکر کردم عروسکه بغله اشما جون بعدش متوجه شدم مهلا جونه
خاله نسرین
پاسخ
سلام خیلی ممنونم شهره جون