اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

کوچولوهای شیطون بلا(مهلایی11ماهه اسمایی 35ماهه)

1393/3/26 14:49
نویسنده : خاله نسرین
699 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم شیطون بلاها ماشالله هزار ماشالله اونقدر شیطون و بلا شدین

که دیگه نمی تونیم بهتون برسیم از بس شلوغی میکنین که دست و باهاتون سالم

نمی مونن اسما جونم تو که از همه بلاتر دیگه حرف گوش نمیکنی و به شلوغی

خودت ادامه میدی ما میگیم ندو کو گوش شنوا تو کوچه و خیابون اوقدر میدویی و

زمین میخوری که باهات زخمی میشن زانوهاتو اگه ببینی جایی چند تا زخمت مونده 

درسته میگن بچه باید زمین بخوره و خودش بلند شه تا بزرگ شه و بزرگ شدن و بفهمه 

ولی وقتی تو زمین میخوری اونقدر ناراحت میشم که نگو وقتی زخماتو میبینم اونقدر

بوسشون میکنم که نگو تو هم عادت کردی هر موقع هرجات زخمی بشه میاری بهم 

نشون میدی و میگی بوسش کن خوب بشه آخه من هر موقع زخمت و بوس کنم بهت

میگمالان خوب میشه الهی فدات شم تو هم به این عادت کردی و تو رو بگم مهلا جونم 

که اونقدر شیرین بلایی که نگو از این عکساهم معلومه که چطور بچه ی شیطونی هستی 

مهلا جونم ماشالله خیلی ام باهوشی بیشتر چیزارو خودت یاد میگیری و انجامشون میدی 

یک لحظه سر جای خودت نمی تونی وایسی فقط ورجه وورجه میکنی زیر مبل میری میتونی

خودت به تنهایی بشینی رو مبل به جاهای بلندتر میتونی بلند شی تو این عکسم معلومه 

از کمد میخوایی عروسک و برداری ماشالله هزار ماشالله مهلا جونم خیلی زرنگی اینجا هنوز

1سالت نشده و خودت مثل ورزش کارا کار خودت و انجام میدی 

تلاش مهلایی 11 ماهه ما برای رسیدن به عروسک

ماشااله چشم نخوری عروسک من 

قربون اسما جونم برم من 

و اینم یکی از شیطونیات مهلا جونم این سطل و که گذاشتی سرت سطل اسباب بازی

تو هستش  هر موقع که میخوای باهاشون بازی کنی اول از همه میریزشون زمین و 

سطل میزاری سرت بعدا شروع به بازی کردن میکنی این دیگه عادت شده برات هرجام بری 

با اون کلا سطلی میری و اگه هم یکی بخواد برداره جیغ میزنی و صدات بلند میشه برا همون 

ماهم عادت کردیم دیگه از سرت بر نمیداریم خودت  همیجوری سرگرم بازی میشی 

قربون الو کردن مهلا جونم بشم که گوشی رو برمیداری و میگی ات ات برا الو ام ات میگی 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

نیکــو
17 تیر 93 18:13
فدای شما دوتا وروجک ناز برم من چقدر شیطونین ماشالله نسرین جون ما آپیم خوشحال میشم بیای پیشمون
خاله نسرین
پاسخ
ای جونم خدا نکنه ..باشه عزیزم همین الان
مامان و باباي محمدباقر
19 تیر 93 9:36
ماشاالله به کوچولوهات... چقدر نازن! خدا حفظشون کنه... از اینکه اومدی به ما سرزدی ممنون...
خاله نسرین
پاسخ
مرررررررررررررررررسی عزیزم
مامان و باباي محمدباقر
19 تیر 93 10:10
ضمناً با افتخار لینک شدین... اگه دوست داشتین ما رو هم بی نصیب نزارین... ممنون
خاله نسرین
پاسخ
خیلی ممنونم گلم چرا که نه با افتخار کینک میکنم