اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

10 ماهگی مهلا جونم و راه رفتنش

1393/3/4 2:08
نویسنده : خاله نسرین
608 بازدید
اشتراک گذاری

اولین قدم هات مبارک باشه عزیز دلم انشالله که همیشه  تو بهترین راه ها قدم بزاری و تو مسیر زندگیت موفق

و قدمات استوارتر باشه .....قربوناین مهلا کوچولوی ناز برم من که عاشق راه رفتنه از 9 ماهگی سعی داشتی راه

بری و رو پای خودت وایسی البته از 9 ماهگی خودت به تنهایی میتونستی بیستی و چند قدمی هم راه

میرفتی ولی از 10 ماهگی به بعد دیکه به تنهایی خودت میتونی راه بری درسته خودت بلند شدن و بلد نبودی و هر

وقت میخوردی زمین باید چهار دست و پا میرفتی از یه جایی میگرفتی و بعد بلند بشی ولی ماشالله هزار ماشالله

یک هفته نشده اونم یاد گرفتی و خودت میتونی راه بری عزیز دلم الانم که دارم اینو مینویسم11ماهگیت  تموم شد

و رفتی تو 12 ماهگیت یعنی داری یک ساله میشی و واسه خودت خانومی شدی عزیز دلم ..عزیز دلم

از راه رفتنت فیلم داریم ولی زیاد عکس ندارم چند تا عکسم ازت گرفتم که تو گوشی بابات مونده انشالله اونم توپستای بعدی برات به یادگار میزارم میزارم 

عزیز دلم عکاست دستم نبود اینم از فیلم گرفتم اگه دستم رسید حتما برات میزارم 

 

 

انشالله که همیشه تو مسیر زندگیت بهترین قدم ها رو بر میداری و ماها رو خوشحال میکنی 

 

10 ماهگیت مبارک باشه مهلا جونم

 

                      انشالله که همیشه دل و لبت شاد و خرم باشه

 

   محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

34 ماهگیت مبارک باشه اسما جونم

 

                      انشالله که همیشه لب و دلت خندان باشه 

 

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان یاغمور
5 خرداد 93 15:31
سلام اخرین باری که به وبتون سر زدم مهلا تو دل مامانش بود خدا هر دوشو حفظ کنه راستی ادرس وب ما تغییر کرده به ما هم سر بزنید
خاله نسرین
پاسخ
سلام خوب هستین یاغمور جونم چطوره؟ندیدنی بزرگ شده انشالله ...دلمون براتون تنگ شده بودآره شمام مثل من یکدفعه رفتین تقریبا یک سال میشه ...باشه حتما سر میزنم
مامان منصوره
14 خرداد 93 22:04
ماهگردهاتون مبارک باشه
خاله نسرین
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
رومینا آبجی آرمان
24 خرداد 93 17:46
سلامممممممممم. خاله جونم. وای خدا چه قدر این دو تا بزرگ شدن. عزیزم. خاله جون دلم خیلی تنگ شده بود . ولی امتحان داشتم دیگه قول میدم نرم. وای خدا به وبلاگ ما هم بیاین و خوشحالمون کنین
خاله نسرین
پاسخ
سلام عزیزم خوبی آرمان جونم خوبه؟ منم دلم براتون تنگ شده گلم باشه به روی چشم حتما میام