اسماجونم اسماجونم ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره
مهلا جونممهلا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ فرشته های ما وبلاگ فرشته های ما ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

♥ اسما و مهلا فرشته های کوچولو♥

9 ماهگی مهلا جونم و شیرین زبونیش

1393/3/4 1:52
نویسنده : خاله نسرین
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهلا جونم عزیز دلم الهی فدات شم که با اون قد نیم وجبیت شروع به حرف زدن کردی تو این نمیدونی چقدر

با اون حرف زدنت چقدر خوشحالمون کردی واااااااای نمیدونی که چقدر شیرین کلمات رو میگی و همه رو شاد

میکنی  ماشالله هزار ماشالله خیلی زود حرف زدی الهی فدات شم مهلا جونم اولین کلمه ی که گفتی مامان بود

که میگفتی مام مام  وای قربونت برم که هر موقع مامانت و میدیدی میگفتی مام مام یعنی مامان و بعد از اون

ده ده رو گفتی یعنی بیا بیا و ..ااای جونم که آچ رو هم میگی آچ به معنی باز کن ..اولا که آچ و یاد گرفته بودی

میرفتی پشت در میگفتی آچ آچ یعنی باز کن من برم الهی فدات شم که الانم هر موقع آیفون در میزنه زودی میری

نزدیک در و میگی آچ آچ اونم همیشه عادتت شده آچ و دوبار میگی و الانم که 11 ماهت شده تقریبا چند تا کلمه

 جدیدم یاد گرفتی و حسابی واسمون شیرین زبونی میکنی با اون صدای نازت عزیز دلم 

چند تا کلمه ی که مهلا جونم از 9 ماهگی تا الان یاد گرفته و واسمون شیرین زبونی میکنه 

قربون این دختره شیطون بلا برم من که اینقده دلبری میکنه واسه ماها

آچ آچ................>یعنی باز کن

ماما..................>یعنی مامان

مَم...مَم.............>یعنی مال من

به به ................> نی نی 

ده ده ................>بیا بیا 

آببی..................>یعنی آب 

قاق .................>یعنی همون قاقا که میشه خوراکی 

ات ات .............. یعنی الو الو .....هر موقع گوشی رو بر میداری میگی ات ات 

خدایا هزاران مرتب شکر که همچین بچه ی ناز و سالمی رو به خانواده ی ما هدیه دادی 

اینم از مرواریدای عزیز دلم الهی فدات شم جیگرم 

قربون اون صورت ماهت بشم من عزیز دل خاله 

پسندها (1)

نظرات (0)